Whisching you were somehow here agin


Ni måste lyssna på den här!


Blev inte ebba idag, hon mådde inte riktigt bra så jag gick hem till Lollo (w). Där var Julia och Sarah så de var kul! Först så åt vi lite mellis och bakade kladdkake muffins. Sen så gick vi ut och sålde tandborstar xD Hahaha ne men dom ska sälja de med klassen.

Och just nu så sitter jag och lyssnar och kollar lite på Phantom of the opera musik på youtube. Älskar den musiken!
( låten ovan är en där i från men man måste spola fram lite för hon pratar lite i början)

Om ett litet tag så är de nog middag och sen så ska jag duscha. Senare så blir de DH men de är ganksa långt kvar :)


Kram! <3

Kommentarer
Postat av: Greta

Sv: de e bra med mig!

Va har du gjort idag? ;D

2011-04-12 @ 19:43:16
URL: http://keemas.blogg.se/
Postat av: Emma

Veckans blogg är avgjord hos mig nu :D jag ber om ursäkt för att det tog ett tag innan den blev avgjord :( men huvudsaken att den är det nu :D

grattis till er som vann den, men om ni inte vann så anmäl er gärna igen :D

glöm inte att läsa dom nya reglerna innan ni anmöler er bara :D

kramis!

2011-04-12 @ 21:10:30
URL: http://daghjort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0