Slapp kväll :)

Hej, hej! Allt bra?
Nu sitter jag i fotöljen brevid mamma, har försökt komma på vad jag ska ha på mig i morgon men de har inte blivit någon fram gång... Några tips från alla mina outfits som jag lagt upp??
Ska i alla fall göra lite te nu och sen sätta på förra veckans avsnitt av Grey´s, kunde ju inte se de heller i Grebbestad ;)

I morgon är de först skola som vanligt sen åker jag hem och springer en lite längre runda än vad de blev idag.. Sen runt 5 tiden så åker jag in till stan med familjen för att ta en glass i kungsträdgården, super mysig vår utflyckt verkligen! 
Kommer hem till orminge runt 7 och då blir de ett Core pass på friskis. Tror att Tesa skulle med också så då får jag skjuss hem. Efter de blir de en sen middag och dusch innan tv:n sätts i gång runt nio tiden.

Har jag laddat upp den förut? Älskar den i alla fall så ni fick i så fall se den igen!


Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0