Sjuklingen är hemma

Hejsan!
Då var man hemma då, fick hur ont i magen som helst i skolan och huvet har dunkat sen jag vaknade i morse. Tror att jag håller på att bli pollen allergiker, varje gång jag går ut så blir jag super täppt i näsan och bara allmänt förkyld liksom.
Sitter i alla fall i soffan nu och har tagit en tablett så de blir nog bättre i magen och huvet snart. Kollar lite på tv medans jag bloggar men ska alldeles strax gå ner och göra lite lunch, finns någ räster kvar från veckan. Sen måste de bli lite plugg så jag slipper göra de sen när familjen kommer hem i kväll, är ju roligare att vara med dom än att plugga när man varit ensam hela dagen.

Ganska dålig webbcam bild på mig men blev kanske en lite dagens facelook :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0