Sissta inlägget

Nu säger jag god natt! Sitter och kollar på Grey´s Anatomy och efter de så ska jag sova. Har varit så trött dom senaste dagarna så fortsätter med att gå och lägga mig tidigt så att de blir bättre någon gång!
I morgon blir de en helt vanlig skol dag, slutar vid 15.10 och då ska jag hem och plugga som vanligt. Kommer vara så skönt efter nästa vecka när alla proven är över! Är verkligen trött på de här himmla pluggandet!! Sen så blir de ju inte så mycket att blogga om heller när man gör samma sak varje dag :) men hoppas att ni står ut. Verkar ju som de efter som att statiskiten har börjar gå upp igen. Den var lite låg efter helgen men nu är den tillbaka till sitt vanliga ja igen! hahaha låter lite skumt....

Går fortfaranade inte att ladda upp bilder så de får bli mer i morgon i stället :)


Nu ska jag i alla fall fortsätta att kolla så Sov så gott i natt!!<3

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Sv: jag vaknade nyss och ska sova snart <3 kram <3 Vad gör du da sötnos ?=) kram <3<3<3

2011-04-07 @ 08:14:18
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: anna

Hej! :) Tycker du om tävlingar? Kika isåfall in i min blogg, tävla & vinn fina smycken. Kram :)

2011-04-07 @ 21:05:01
URL: http://annahillgren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0