Plugg helg

hahah, har precis kommit på mig själv att nästan alla rubrikr den här veckan har handlat om plugg :D Men de blir så i bland...
I alla falll, GOD MORGON!! hehehe, klockan är 12 och jag säger godmorgon... men aja. För typ en timme sen så väckte mamma mig. Då gick jag upp och tog lite frukost, satt för ovanlighetens skulle i köket och åt, brukar typ alltid sitta på rummet eller uppe i soffan och äta.
Nu har jag i alla fall precis satt på mig kläder och satt upp mitt smutsiga hår i en knut med ettt hårband som håller upp luggen.



Jaha, vad händer idag då? Jag ska bara plugga, plugga och kanske träna vid 3. Får se hur de blir, gillade inte riktigt hon som hade 3 passet förra lördagen så om de e hon igen blir de springning eller cyckling här hemma. Måste i alla fall ha någon liten paus i pluggandet idag....

Hoppas att ni får en roligare lördag en jag!!
Kram/ M <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0