Ny kategori!

Hejsan!
Tänkte bara säga de precis har kommit upp en ny kategori i menyn. Som kallas "Mode". De är något som jag är intresserad av och försöker(men de går inte så bra) att leva upp till i min klädstil. Därför kommer den att innehålla lite kläder som jag hittat på nätet, och även och jag shoppat något så kommer de upp där.
Jag lovar inte att den kommer att få många inlägg men i alla fall några stycken :)



Hittade den här super söta klänningen inne på modezine.com. Är från TopShop, helt perfekt tänkte jag, innan jag kollade på priset... Låg på över 300 vilket mitt konto inte riktigt gillar just nu, så de får bli en annan gång!

Kommentarer
Postat av: Juliflickan

Söt :)

2011-04-27 @ 20:59:24
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja den klänngen var jätte fin!:)

2011-04-28 @ 11:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0