Måndag morgon

God morgon! Sovit gott? Själv har jag sovit som en ängel. Var super trött när jag gick och la mig i går. KOmme rint ei håg någinting från de att jag la huvet på kudden fram till att klockan ringde xD Var verligen as skönt att sova så djupt!

Nu sitter jag i alla fall med kläderna på och äter frukost inne på rummet. Tänkte slänga upp en dagens outfit och sen börja sminka mig och så. Sen så åker jag till skolan vid 10/kvart över 9. Får skjuss av pappa idag, han blrjar sent  :P

Linne:  Super gammalt
Kofta: Cubus
Jeans: Julklapp :P



Efter skolan idag så ska jag hem en snabbis för att äta mellis och byta om. Sen så ska jag vidare till nacka aula och ha konsert :) Ska bli ganska najjs :) Sen kommer jag hem vid typ 9 halv 10 kanske. Bloggar då men kommer inte bli så mycket tid under dagen idag.

Ha en bra dag!!
Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0