Helgen

Heej igen!! Känns som de var hur länge sen som helst som jag bloggade! Men är typ bara en dyng! Tänkte berätta lite om helgen....
I går kväll hos Lollo så åt vi först en super god middag. Sen så satte vi på oss ansikts masker och hade lite mys i badrummet med att måla naglarna. (tog lite bilder så får se om de kommer upp några =) Sen så satte vi på oss pyamas och satte på en film och åt Cokie dough ice cream, så himmla gott! var as länge sen jag åt de!! När filmen var slut så släckte vi ljuset och låg och snackade i typ över 2 timmar! var hur mysigt som helst men tillslut så sommnade man. Alla sov på golvet på 2 madrasser, eller ja.. jag sov inte så mycket efter som att Sarah typ låg på mig hela natten! xD hahaha en men de var lite roligt när man vaknade och sa de till henne i alla fall. Sen så slappade vi fram till typ 12. Då kom pappa och hämmtade oss också åkte vi hem till mig och åt lunch sen tog vi 1 bussen till förmansvägen och därifrån så tog vi 422 till Gustavsberg. Gick in på delcilius och fikade(bild bomb kommer!!) Ja tog en kopp te och ett kakmonmster. Satt kvar där i lite mer än en timme och splade kort. Sen så tog vi 422 till förmansvägen igen och gick hem till mig. I typ lite mer än en halv timme så satt vi och kollade lite på gammal bilder på mig och spelade lite mera kort. Sen så gick Sarah och Lollo hem till Sarah, men en trött Maja stannade hemma för att plugga.. Har 2 prov vecka 15 så måste börja plugga lite redan nu.
Jaha, de var min helg lite snabbt! Sak lägga upp lite bilder nu innan jag börjar med plugget så håll utkick efter de!!



Här kommer dina svar Malin:
Banan eller apelsin?
Apelsin
Favvoprogram? Desperet Housewifes
Gillar du att gå på teater? XD Njaa, sådär bror på vad de e för teater.
Gillar du skolan? Nee? de ända som är bra är att man får träffa kompisarna.
Har du skolkat nångång? Neepp, tror inte de i alla fall, i så fall var de väldigt länge sen....
Absolut bästa kompis? Får bara välja 1? De kan jag inte svara på, både för att jag inte vill såra någon och för att de inte går att säga så. Alla är bra på sitt egna sätt!
Hoppas att du fick dina svar!

Ha en bra eftermidda/kväll häslar en trött och pluggande Maja <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0