Gud va härligt!!

Åhh, ni anar inte vad härligt de var att träna idag!! Satt på cycklen i lite mer en 50 minuter och de kändes knappt jobbigt! I alla fall inte förens jag klev av cyklen... då typ rammlade jag ihop! Hahaha mina ben kunde inte hålla mig upp!  Men gick/rammlade ner för trappan och satte mig och åt tacos. Sen så blev de lite bättre och då hoppade jag in i duchen. Och ja, nu har jag precis kommit ut och satt på mig pyamasen och morgon rocken. Ska alldeles strax gå upp till familjen och kolla lite på tv eller bara läsa lite, har inte rktigt bestämmt mig än.
Men kommer inte bloggar mer ikväll så önskar er en super bra kväll!! :) <3



Juste,, jag tänkte att jag likväl kan börja med en Veckan blogg. De skadar ju ingen ^.^
Så jaaa, vad är reglerna då? Finns inte så många men några stcyken :) Här kommer dom:
1. Anmäl dig så många gånger som du vill. Jag kommer att lotta ut vinnaren och d får en "lapp" flr varje kommentar.
2. Du får 2 "lappar" för en länkning.
Och jaaa, de var typ dom! Den avslutas nästa torsdag eller fredag(kommer nämligen knappt att vara hemma på torsdagen så får se hur de blir med bloggningen då.....) Men hjälp mig att komma i håg att utse en "vinnare"! :)



Ha de bra!
/M<3

Kommentarer
Postat av: carolinhe med H

sv: det är mysigt :D

2011-04-07 @ 20:43:47
URL: http://carolinhes.nu
Postat av: C l a u d i a

Jag är med:)

2011-04-08 @ 11:06:01
URL: http://bestofclaudia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0