Glad tjej!

Hejsan! Hur mår ni i dag? Själv mår jagv hur bra som helst!! Vet inte varför, fick bara en känsla och mådde bra! Jag menar, de e fredag, sol, ca 5 veckor kvar till sommarlovet, ny tröja på mig, shopping i helgen! Kan de bli bättre?

Idag ska jag i alla fall vara med kompisarna, tror att vi skulle vara hemma hos Elin men är inte riktigt säker. Ska nog hem runt halv 6 tiden så jag hinner springa innan middan, blev ju nge tränat i går som jag planerat så får bli idag i stället. Brukar annars undika att träna på fredagar för att de är så mysigt att bara vara men idag är jag riktigt taggad!

Kungsan i går

Nu sitter jag i alla fall på rast, sitter i gul(varför sitter vi i gul?) ska snart ha so fast den är i blå koridror... aja vi är väll lite udda. Tror att vi ska kolla på bröllopet som sänds från egnland, fast de började typ inte förens halv 12 så får se hur de blir med de.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej! Sjukt fin blogg, och du är grymt söt! ^^

2011-05-02 @ 20:32:31
URL: http://www.fotoregn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0